ÎNTREBĂRI PUSE FRECVENT

Trebuie să am experiență de zbor pentru a participa la o sesiune de simulator?

Nu, întrucât un instructor te va acompania pe toată durata ședinței și îți va explica toate aspectele teoretice necesare unei experiențe cât mai plăcute.

Mă va acompania cineva în timpul sesiunii de simulator?

Da, pe toată durata ședinței vei fi acompaniat de un instructor care îți va explica toate aspectele teoretice necesare unei experiențe cât mai plăcute.

În ce constă sesiunea de simulator?

Te rugăm să accesezi secțiunea „SMART ENTERTAINMENT” a site-ului nostru pentru mai multe detalii privind sesiunile de entertainment.

Cum rezerv o sesiune de simulator?

Toate rezervările se fac în secțiunea „Rezervări” a site-ului nostru.

Pot oferi cadou o experiență în simulator?

Da! Promitem că este unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care îl poți oferi. Accesează secțiunea „Voucher cadou” a site-ului nostru.

Cum pot plăti sesiunea de simulator?

Datorită condițiilor epidemiologice suntem nevoiți să acceptăm exclusiv plata online, la efectuarea rezervării. Rezervarea se confirmă imediat și vei primi un mail de confirmare.

Am un cod de voucher, cum pot să revendic experiența mea în simulator?

Te rugăm să accesezi secțiunea „Rezervări” a site-ului nostru și să introduci codul de voucher în secțiunea „Your Information”, apăsând butonul „Redeem Coupon”.

Mai pot veni cu încă cineva la simulator?

Da, poți invita alte persoane să te acompanieze în simulator, cu condiția să aibă vârsta de minim 5 ani. Totuși, te rugăm să reții că pentru a putea primi acces nerestricționat la comenzile simulatorului, o persoană trebuie să aibă cel puțin 10 ani.

Recomandați o sesiune de simulator dacă am frică de zbor?

De fapt, frica de zbor este frica de a nu fi în control a ceea ce se întâmplă; lucru pe care îl vom exersa împreună!

Unde se află simulatorul?

Sediul nostru este pe Aleea Profesor Valeriu Bologa 3, Bloc 2, Spațiu comercial 5, Cluj-Napoca 400436, Cluj, România.

Am ajuns la locație, dar ușa este încuiată. Ce trebuie să fac?

Ajungând la locație puteți găsi ușa încuiată, ca și cum nimeni nu este înăuntru. Vă rugăm să așteptați în fața ușii, pe bancă, până la ora sesiunii dumneavoastră. Când zona este eliberată, personalul vă va invita înăuntru, întrucât încercăm să limităm pe cât posibil interacțiunea dintre clienții noștri.